کلیدواژه کیفیت ارائه خدمات / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ موسوی، محمد ؛ علی مردانی، بهناز ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1390 - شماره 101 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:بیمهتحلیل مسیرکیفیت ارائه خدماتمیزان رضایتمدل وفاداریمشتریوفاداریمشتریانشرکتهای بیمهوفاداری مشتریرضایترضایت مشتریمدل
-
2.
نویسنده : نیازآذری، کیومرث ؛ بریمانی، ابوالقاسم ؛ داداشی، تیمور ؛
مجله:پژوهشنامه تربیتی»پاییز 1392، شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 61 تا 76 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتتکریم ارباب رجوعرضایت مندی مشترکین
-
3.
نویسنده : ناصریان، علی ؛ کردلو، حسین ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 103 تا 112 )
کلیدواژه ها:رضايت منديكيفيت ارائه خدماتمشتريان
-
4.
نویسنده : نایب پور، علی ؛ علی محمدی، بهاره ؛ رشیدی، حسن ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1393 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتدولت الکترونیک سرویس گرارضایت مندی منابع انسانیسازماندهی مفاهیمدولت الکترونیکمعماری سرویس گرااطلاعاتارزیابی
-
5.
نویسنده : هوشیار، اکبر ؛ هوشیار، عبدالله ؛ وثوقی، فاطمه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1393 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:موقعیت مکانیکیفیت ارائه خدماترفتار خرید مصرف کنندهچیدمان محصولفروشگاه اتکا
-
6.
نویسنده : فروزش، علی ؛ کریمی، منیژه ؛ امینی، اعظم ؛ خنجری، سعید ؛
مجله:مهارت آموزی»بهار 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت ارائۀ خدماتآموزش بازارمحورآموزش فنی و حرفهایرضایت مشتری.
-
7.
نویسنده : معینی طباطبایی، سیدحامد ؛ آدابی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1394 - شماره 24 (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتسازمان پاسخگوی سریع (FRO)شهرداری منطقه 14
-
8.
نویسنده : حقی، مسلم ؛ حسینی فرد، مجتبی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (12 صفحه - از 66 تا 77 )
کلیدواژه ها:بانک تجارتعاداتخلاقیت فردیکیفیت ارایه خدمات
-
9.
نویسنده : جعفری، جواد ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحه - از 72 تا 85 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمشتری مداریکیفیت ارائه خدماتسرعت ارائه خدماتسهولت ارائه خدماتپایانه های مسافر بری.کسب مزیت رقابتیرگرسیونرضایت مشتری
-
10.
نویسنده : عسکری، احمد ؛ رحمانی، فاضل ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 50 تا 57 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتبازاریابی داخلیشاخص های بازاریابی داخلی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- A (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)