کلیدواژه کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : میرزایی، حبیب ؛ نویسنده : نظری، الهام ؛
مجله:مهارت آموزی»پاییز 1399- شماره 33 رتبه د (وزارت علوم (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:استان لرستانآموزش فنی و حرفه ایسرمایه روانشناختیکیفیت خدمات ارائه شده به مشتریکارکنانسرمایه روانشناختی
-
2.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ فیاضی، مرجان ؛ بلوچی، حسین ؛
مجله:مدیریت دولتی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 277 تا 302 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمعادلات ساختاریسرمایه ی روان شناختیکارکنانکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریانسرمایة روانشناختیپژوهشکیفیت خدمات ارائهشده به مشتری