کلیدواژه کیفیت خدمات سازمانی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قاسمی، ماهرخ ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (8 صفحه - از 254 تا 261 )
کلیدواژه ها:ساختار سازمانیشهرداری تهرانکیفیت خدمات سازمانیاطلاعات
-
2.
نویسنده مسئول : کاکايی، حمید ؛ نویسنده : محمدی، دکتر هادی ؛ ملکی، صمد ؛ ترینی، پریسا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 76 (جلد سوم) (11 صفحه - از 101 تا 111 )
کلیدواژه ها:مشارکتآموزش و توسعهکیفیت خدمات سازمانیفعالیت مدیریت منابع انسانی
-
3.
نویسنده : قلیچ لی، بهروز ؛ حکیمی تهرانی، دل آرام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1392 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:تسهیم دانشکیفیت خدمات سازمانی