کلیدواژه کیفیـت خـدمات وبسـایت / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تقی زاده، رازق ؛ سپیانی، بهار ؛ محمدی، فرشاد ؛ بیگی، فردین ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (10 صفحه - از 360 تا 369 )
کلیدواژه ها: مدلسازي معادلات ساختاريموفقيت تجارت الکترونيک رضايت الکترونيک کيفيت خدمات وب سايت
-
2.
نویسنده : شریفی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مردانی، محمدرضا ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (19 صفحه - از 80 تا 98 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
3.
نویسنده مسئول : مقوم، محمد حسين ؛ نویسنده : هدايتي شاهدي، سعيده ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (20 صفحه - از 124 تا 143 )
کلیدواژه ها:پذیرش مالیات الکترونیکیراحتی استفاده ادراک شدهکاربرد ادراک شده مالیات الکترونیکیمهرات های وب سایترضایت مودیانمودیان مالیاتی شهر یزدمالیاتیاطلاعاترضایت مودیان مالیاتیمالیات الکترونیکیادراک
-
4.
نویسنده : گلناری عباسی، جواد ؛ شیرعلی کلیشادی، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحه - از 2544 تا 2558 )
کلیدواژه ها:فروش الکترونیکیعوامل بحرانی موفقیتشخصیسازیکیفیت خدمات وبسایتسیستم پشتیبانی مشتریمشتریاطلاعاتوبسایتموفقیتمدلرضایت مشتریآنلاین
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 473 تا 492 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)