کلیدواژه کیفیـت خـدمات وبسـایت / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تقی زاده، رازق ؛ سپیانی، بهار ؛ محمدی، فرشاد ؛ بیگی، فردین ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (10 صفحه - از 360 تا 369 )
کلیدواژه ها: مدلسازي معادلات ساختاريموفقيت تجارت الکترونيک رضايت الکترونيک کيفيت خدمات وب سايت
-
2.
نویسنده : گلناری عباسی، جواد ؛ شیرعلی کلیشادی، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحه - از 2544 تا 2558 )
کلیدواژه ها:فروش الکترونیکیعوامل بحرانی موفقیتشخصیسازیکیفیت خدمات وبسایتسیستم پشتیبانی مشتریمشتریاطلاعاتوبسایتموفقیتمدلرضایت مشتریآنلاین
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 473 تا 492 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
همایش کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 1 |
نشریه Journal of Information Technology Management 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)