کلیدواژه کیفیت فرآیندی خدمات / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت فرآیندی خدماتحس گری بازارکیفیت خدمات ادراک شدهکیفیت فنی خدمات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)