زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت فرآیندی خدماتحس گری بازارکیفیت خدمات ادراک شدهکیفیت فنی خدمات
-
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
(16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
نویسنده : پورعزت، علی اصغر ؛ قلی پور، آرین ؛ باقری، مصباح الهدی ؛ نداف، مهدی ؛
(20 صفحه - از 35 تا 54 )
کلیدواژه ها:حاکمیت جهانیارتباطات جهانیرقابت جهانیرفتار خطمشیگذارانخط مشیگذاری تجاری
-
نویسنده : تقوی فرد، محمد تقی ؛ نعمت، مسرت ؛ صنیعی منفرد، محمد علی ؛
(20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:روش حداقل مربعات جزئیشاخص خرید مجددمدل های رضایتمندی مشتریمدل رفتار خرید مجدد مشتری
-
نویسنده : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ الهیاری، اشکان ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عناصر معنا بخش برندمدیریت استراتژیک برندمعنای برندارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتریشناخت برند
-
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ آقامحمدی، زهره ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکیمفید بودنمدل پذیرش تکنولوژیکیفیت ارتباط اینترنتیسهولت استفاده
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ ستار، وحید ؛
(12 صفحه - از 115 تا 126 )
کلیدواژه ها:بازارگرایینوآوری سازمانیعملکرد برندیادگیری مبتنی بر بازارقابلیت های بازاریابی
-
نویسنده : نظری، محسن ؛ قادری عابد، امیرحسین ؛
(15 صفحه - از 127 تا 141 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهاقتصاد در حال گذارعوامل موثر بر خرید ناگهانی