پارسا، سمانه/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 143 تا 159 )
کلیدواژه ها:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی
-
2.
نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1392 - شماره 63 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگريبرندسازيمكان [1]تصوير مكان [2]شخصيت مكان [3]
-
3.
نویسنده : پارسا، سمانه ؛
مجله:تدبیر»تیر 1392 - شماره 253 (6 صفحه - از 33 تا 38 )
-
4.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
6.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
7.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید