کلیدواژه ارزش ویژۀ برند مشتریمحور / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برندجنسیت برند
-
2.
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کیایی، کیاندخت ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 337 تا 352 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیروش معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتریمحوربازار تلفن همراهبازاریابی دهان به دهان الکترونیکبازارمدلبرنـدارزش ویژة
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1394 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت بیمهارزش ویژۀ برند مشتریمحورتصویر اجتماعی برندارزش ویـژة برنـد مشتریمحورارزش ویـژة برنـدبرنـدارزش ویژةبرند مشتریمحورپژوهش
-
4.
نویسنده : مهرنیا، سیران ؛ رضوانی، مهران ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
-
5.
نویسنده مسئول : رضوانی، مهران ؛ نویسنده : مهرنیا، سیران ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (15 صفحه - از 17 تا 31 )
کلیدواژه ها:آمیخته ترفیعصنایع لبنی و مدل معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتری محور
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه پژوهشنامه بیمه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)