کلیدواژه انتخاب بازارهای بینالمللی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ اخلاقی، یحیی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:رویکرد سیستمیعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللیجمهوری اسلامی افغانستانانتخاب بازارهای بین المللی
-
2.
نویسنده : فرجی خورشیدی، حجت ؛ آذر، عادل ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللیانتخاب بازارهای بینالمللیهوشمندیجذابیتمدلصنایع
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدرس علوم انسانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)