کلیدواژه انتخاب رسانه تبلیغاتی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زارعی قرکانلو، قاسم ؛ مشبکی، اصغر ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجله:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:استراتژی تبلیغاتتخصیص رسانهانتخاب رسانه تبلیغاتیتبلیغاترسانهصنعت قطعهسازی خودرورفتار مصرفکنندگانرسانه تلویزیونبودجه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه جهانی رسانه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)