کلیدواژه تأثیر آگهیها / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خواجه ئیان، داتیس ؛ اعظمی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:رسانه ملیابزارهای سنجشتأثیر آگهیهاتبلیغات رسانهایطراحی سنجهآگهیرسانهتلویزیوناطلاعاتمخاطبتبلیغات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)