کلیدواژه تبلیغات پیامکی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فرقانی، محمد علی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1396 - شماره 45 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 213 تا 230 )
کلیدواژه ها:نگرشتمایلپذیرش فناوریتبلیغات پیامکیمصرفکنندگان کالای ورزشی
-
2.
نویسنده : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 185 تا 205 )
کلیدواژه ها:تلفن همراهتبلیغات پیامکیتبلیغات مبتنی بر پایگاه دادهحریم شخصی مصرفکننده
-
3.
نویسنده : افشانی، فریده ؛ حکیم آرا، محمد علی ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1392 - شماره 73 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبعآزاردهندگیارزش تبلیغیتبلیغات پیامکیکسب اجازه
-
4.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ درخشان، افشین ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1388، سال پنجم - شماره 1 ISC (15 صفحه - از 158 تا 172 )
کلیدواژه ها:عزت نفساجتناب از تبلیغاتتجربیات منفی قبلیقابلیت اعتماد به تبلیغاتبدبینی نسبت به تبلیغاتهنجارهای ذهنیتبلیغاتتبلیغات پیامکیاطلاعاتمدل
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های ارتباطی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)