کلیدواژه تصویر ذهنی مقصد گردشگری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
2.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛ تسلیمی بابلی، امین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 137 تا 164 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی مقصد گردشگریریسکهای ادراکشدهتمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگریبازدید مجدد از مقصد گردشگریریسکمقصد گردشگریتمایل به بازدید مجددریسک ادراکشده
-
3.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ مام رمضانی، کیوان ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1398 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی مقصد گردشگریارتباطات توصیه ای آنلایناعتماد به مقصد گردشگریقصد سفر به مقصد گردشگریارتباطات توصیهای آنلایناطلاعاتقصد گردشگریمقصد گردشگری
-
4.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 845 تا 866 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
5.
نویسنده : غفاری، محمد ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ دهقانی اناری، فرشید ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 551 تا 568 )
کلیدواژه ها:گردشگریمقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگر
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)