کلیدواژه تعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروش / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نجمی، منوچهر ؛ عطریانفر، هادی ؛ موسوی رضوی، میرمصطفی ؛ جعفری، حامد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریبازاریابی و فروشفرآیند خلق ارزشتعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروشبازارفرآیندهایمشتریتعاملسازمان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)