بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
(24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
نویسنده : نجمی، منوچهر ؛ عطریانفر، هادی ؛ موسوی رضوی، میرمصطفی ؛ جعفری، حامد ؛
(26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریبازاریابی و فروشفرآیند خلق ارزشتعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروشبازارفرآیندهایمشتریتعاملسازمان
-
نویسنده : شکرزاده، صادق ؛ صباغیان، زهرا ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:استراتژیمنابع انسانیتسهیم دانشآموزش و توسعهتوسعه منابع انسانیکارکنان