کلیدواژه تلویزیون / (10 مقاله)
-
1.
نویسنده : عبداللهي، راضيه ؛ حسینی، سید بشیر ؛ ميناوند، محمدقلي ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»پاییز و زمستان 1400 - شماره 28 و 29 (32 صفحه - از 47 تا 78 )
کلیدواژه ها:تلویزیونمحتوای کاربرساختهبرنامه های سرگرم کنندهرسانههـامخاطباناطلاعاترسـانهبـهتولیدبـا
-
2.
نویسنده : دشتگلی هاشمی، مانا ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»پاییز 1399 - شماره 24 (32 صفحه - از 51 تا 82 )
کلیدواژه ها:مخاطبتلویزیونکاربراخبارپوشش خبریاینستاگرامشبکهتلویزیونیکامنتارتباطاتبینندهکاربران
-
3.
نویسنده : سوما، جیاکوما ؛ مترجم : کیهان، امیر ؛ خلجی، محمد ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»پاییز 1399 - شماره 24 (16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:اینترنتتلویزیونرسانههای اجتماعیتلویزیون اجتماعیآینده تلویزیونکاربراناطلاعاتتعاملبرنامه تلویزیونی
-
4.
نویسنده : نصیری پور، معصومه ؛ رحیمی، مریم ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان 1399 - شماره 23 (30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها:همگراییتوییتررسانههای اجتماعیکمپیناینستاگرامکمپینهای رسانهایرسانهایتلویزیونسیاسیشبکهسیانان
-
5.
نویسنده : نزاکتی، فرزانه ؛ نزاکتی، فرشته ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان 1399 - شماره 23 (26 صفحه - از 89 تا 114 )
کلیدواژه ها:ویدئوتلویزیون اینترنتیپخش زندهتلویزیون اینستاگرامتلویزیون پروتکل اینترنتاستریمتلویزیوناینترنتیاینستاگرامTVپخشکاربرانرسانهسرویس
-
6.
نویسنده : مهدی مولایی، محمد ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار 1399 - شماره 22 (34 صفحه - از 5 تا 38 )
کلیدواژه ها:تلویزیونرسانه های اجتماعیهمگرایی رسانه ایمحتوای کاربرمحورسیاستگذاری رسان های
- 7.
-
8.
نویسنده : شینوزاوا، کازوهیکو ؛ مترجم : چوپانیان، احمدرضا ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»زمستان و بهار 1393 و 1394 - شماره 10 و 11 (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:رباترسانهتلویزیونشخصیتژاپنیصفحهنمایشارزیابیرایانهتجسمآزمون
-
9.
نویسنده : رضانیا، آوات ؛ حسینی، مریم ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»تابستان و پاییز 1392 - شماره 4 و 5 (20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها:تلویزیونمصرف گراییتبلیغات بازرگانی ماهواره ایتله شاپینگ (خرید از راه دور)
-
10.
نویسنده : خداپرستی، بهزاد ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»زمستان 1391 - شماره 2 (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:اینترنتپیامتلویزیونپروپاگاندابی طرفیتولید پیام