کلیدواژه جوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی SMBBC / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دوستی، علی ؛ محمدپور، زینب ؛ اسماعیلی، فاطمه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (19 صفحه - از 1017 تا 1035 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندمشارکت مشتریکشور مبداجوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی SMBBC
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)