کلیدواژه خدمات پس از فروش / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : درویشی، محسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
22.
نویسنده : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 1397 تا 1413 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
23.
نویسنده : وارسته، ریحانه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، احمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
24.
نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 364 تا 385 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)