کلیدواژه بازاریابی اینترنتی / (63 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، حمیدرضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (28 صفحه - از 1032 تا 1059 )
کلیدواژه ها:ایرانتجارت الکترونیکتوسعه بازارشبکه های اجتماعیبازاریابی اینترنتیشرکت های تولیدیبرندینگبازاریابی محتوابهینه سازی موتورهای جستجو
-
2.
نویسنده : جلالی، سید ابوالفضل ؛ رجایی فرد، محمد مهدی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (13 صفحه - از 109 تا 121 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیفعالیت های مرتبط با مشتریفعالیت های مربوط به تحقیقات بازاریابیتحقیق و توسعه بازاریابی
-
3.
نویسنده : مدرسی، مریم السادات ؛ عصفوری جاسمی، مهری ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (15 صفحه - از 204 تا 218 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیسرمایه فکریبازاریابی اینترنتی
-
4.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 170 تا 185 )
کلیدواژه ها:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاراطلاعاتقابلیتفناوری اطلاعات و ارتباطاتبازارهای صادراتی
-
5.
نویسنده : محمدزاده سرائی، احمدرضا ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1403 - شماره 17 (14 صفحه - از 269 تا 282 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی: بازاریابی اینترنتیتمایل به خرید مشتریانآنلاین بودن
-
6.
نویسنده : استکی اورگانی، فاطمه ؛ موسوی، سیداحمد ؛ استکی اورگانی، آیدا ؛ خلیلی، محمد ؛ عبدی سرنجداغ، رزگار ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1403 - شماره 50 (8 صفحه - از 99 تا 106 )
کلیدواژه ها:نوآوریوب سایتبازاریابی اینترنتیخرید آنلاین
-
7.
نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده : حسین زاده، حمیرا ؛ خواجه، مصطفی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1402 - شماره 31 ، الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 133 تا 161 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای الکترونیکی
-
8.
نویسنده مسئول : کریمی، علی ؛ نویسنده : جهان، جواد ؛ یعقوبی المشیری، رضا ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1402 - شماره 2 (7 صفحه - از 19 تا 25 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیبازاریابی اینترنتیتبلیغات اینترنتی
-
9.
نویسنده : کریمی راد، سهیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 37 (10 صفحه - از 387 تا 396 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیبازاریابی اینترنتی.
-
10.
نویسنده : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 278 تا 304 )
کلیدواژه ها:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشقصد بازدید مجدد وبسایتوبسایتمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)