کلیدواژه بازاریابی محتوا / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، حمیدرضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (28 صفحه - از 1032 تا 1059 )
کلیدواژه ها:ایرانتجارت الکترونیکتوسعه بازارشبکه های اجتماعیبازاریابی اینترنتیشرکت های تولیدیبرندینگبازاریابی محتوابهینه سازی موتورهای جستجو
-
2.
نویسنده : ناطقی، مهدیس ؛
همایش:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (14 صفحه - از 3873 تا 3886 )
کلیدواژه ها:بازرگانی خارجیبازاریابیبازرگانیبازاریابی رابطهمندبازرگانی داخلیرسانههای اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازارتجاریتولیدمعاملاتخدماتمصرفکنندهمحصول
-
3.
نویسنده : احمدی، مجید ؛ قره داغی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:زن و جامعه»تابستان 1403، سال پانزدهم - شماره 2 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (11 صفحه - از 68 تا 78 )
کلیدواژه ها:دینداریبازاریابی محتواآگاهی از مداثربخشی ادراک شده مصرف کنندهقصد خرید محصولات حجاب
-
4.
نویسنده مسئول : عیسوی، هیرو ؛
مجله:گردشگری فرهنگ»تابستان 1403 - شماره 17 ، ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 40 تا 51 )
کلیدواژه ها:شهر تهرانبازاریابی محتواتحلیل تم (مضمون)گردشگری
-
5.
نویسنده : قهرمان زاده، نسترن ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ نویسنده مسئول : حیدریه، سید عبدالله ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1403 - شماره 46 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:خلق ارزشمشارکت مشتریشبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوا
-
6.
نویسنده : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 ، A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 104 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرویکرد کیفیبازاریابی محتوا
-
7.
نویسنده : نصرتی، ویدا ؛ جعفری، علی ؛ شیری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : سلطانی فر، محمد ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 295 تا 319 )
کلیدواژه ها:کاربرانشبکههای اجتماعیبرندتولید محتوابازاریابی محتوااطلاعاترسانهتولیداینستاگراممشتری
-
8.
نویسنده : محمدی، سمیرا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، بین المللی (13 صفحه - از 579 تا 591 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتوای دیجیتالسازمان های B2B
-
9.
نویسنده مسئول : طلایی، حمیدرضا ؛ نویسنده : الماسی زفره، فاطمه زهرا ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (15 صفحه - از 2 تا 16 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیعملکرد کارآفرینانهبازاریابی محتواجهتگیری کارآفرینی
-
10.
نویسنده : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 278 تا 304 )
کلیدواژه ها:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشقصد بازدید مجدد وبسایتوبسایتمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)