کلیدواژه خشم مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : شرفی، وحید ؛ نویسنده : شاحسینی، هدی ؛
مجله:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:تکنیک دلفیرویگردانی مشتریریزش مشتریخشم مشتریتکنیک آراس خاکستر
-
2.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1396، دوره بیست و یکم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییکیفیتریزش مشتریخشم مشتریادراک نامطلوبمشتریبانکمشتریانکارکنان