کلیدواژه رضایت مشتری و وفاداری مشتری / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نورپور، محمد ؛ نویسنده : پناهی، خانم نازی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (23 صفحه - از 166 تا 188 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندکیفیت محصولتصویر برندرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحه - از 4066 تا 4078 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
3.
نویسنده : نعامی، عبدالله ؛ شیخی، زینب ؛ میرطاهری، علی ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 15 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:خرید آنلاینعامل توصیهشبکه ها اجتماعی و وفاداری مشتریانمشتریمتغیروفاداری مشتریمصرفکنندهاطلاعاترضایت مشتری و وفاداری مشتریRA
-
4.
نویسنده : نطری، محسن ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛ طباطبائی کلجاهی، سید وحید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 647 تا 664 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریپذیرش قیمترضایت قیمتیقیمت منصفانهمشتریمشتریقیمتقیمترضایت مشتری و وفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ دابوئیان، منیره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریانوفاداری کارکنانکارکنانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتری
-
6.
نویسنده : اعرابی، سید محمد ؛ ورزش کار، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1384 - شماره 46 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:مشتریاخلاقیاتعوامل موثررضایت مشتریوفاداریوفاداری مشتریوفاداری مشتریانشاخص رضایت مشتریرضایت مشتری و وفاداری مشتریمارک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)