کلیدواژه رضایت گردشگران / (31 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : طیب نیا، سیدهادی ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1399 - شماره 36 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:گردشگریامنیت اجتماعیرضایت گردشگرانمریوانامکانات شهری
-
12.
نویسنده : حق وردی زاده، ابوالفضل ؛ قاسمی، اکبر ؛ خانی، سعیده ؛ نویسنده مسئول : صنوبر، ناصر ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 رتبه ج (وزارت علوم (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:ازدحام ادراک شدهمقصد شهریحس جمعیرضایتازدحامگردشگرانرضایت گردشگرانبازدیدکنندگانبازدیدتبریز
-
13.
نویسنده : طغرایی، محمد تقی ؛ شفیعی، زاهد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 151 تا 179 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگرحملونقلرضایت گردشگررضایت گردشگرانرضایت گردشگران داخلیپژوهش
-
14.
نویسنده : سلیمی، عبدالجبار ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (54 صفحه - از 1 تا 54 )
کلیدواژه ها:گردشگریشهر سنندجرضایترضایتمندی گردشگرانبازدیدرضایت گردشگران
-
15.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (17 صفحه - از 716 تا 732 )
کلیدواژه ها:تبریزرضایت گردشگرانانگیزه گردشگرانبازدید های قبلیقصد بازگشت مجددگردشگرانرضایتقصدبازدیدمقصدانگیزهشهر تبریز
-
16.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحه - از 413 تا 431 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برند مقصدگردشگریتصویر برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده مقصدگردشگریرضایت گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگری
-
17.
نویسنده : مرادی، عرفان ؛ الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1397 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 125 تا 159 )
کلیدواژه ها:درگیریجنبههای روانشناختینقش میانجیگردشگر رویداد ورزشیگردشگرانرضایت گردشگرانانگیزهبـهرضـایتانگیـزهTourismپژوهشSportگردشـگران
-
18.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ نجفی، کبری ؛ حسینی، سیدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 115 تا 153 )
کلیدواژه ها:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮیﺗﺼﻮﯾﺮذﻫﻨﯽ از ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیرﺿﺎﯾﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮانوﻓﺎداری ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیگردشگریمقصدمقصد گردشگریوفاداریمقصدگردشگریتصویر
-
19.
نویسنده : عنابستانی، علی اکبر ؛ عینالی، جمشید ؛ رومیانی، احمد ؛
مجله:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»تابستان 1396 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییتوسعه روستاییرضایت گردشگرانناحیه روستایی خرقان
-
20.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1396 - شماره 21 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبریزرضایت گردشگرانارزش درک شدهتصویر مقصدوفاداری گردشگران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)