کلیدواژه ضرورت درک شده محصول / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ قاسمی، حسن ؛ سیفی، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاییز 1389 - شماره 62 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 115 تا 142 )
کلیدواژه ها:قوم مداریکشور مبدأقصد خریدکشورگرایی مصرف کنندهضرورت درک شده محصولواردات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)