کلیدواژه طبقهبندی مشتریان / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حاجی آقایی، امیرحسین ؛ مهرگان، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397( کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی) (14 صفحه - از 278 تا 291 )
کلیدواژه ها:مدل LRFMارزش پولی مبادلهطبقه بندی مشتریانارزش طول عمرمشتریتعداد دفعات مبادلهمشتریمشتریانتراکنشAHPمدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
نویسنده : ایزدی، بهرام ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛ نصیری مفخم، فریا ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی خطیبخشبندی بازارپایگاه داده دلفی فازیخوشهبندی تجمیعیطبقهبندی مشتریانمشتریمشتریانطبقهبندیخوشهبندیپژوهشتحلیل ممیزی
-
3.
نویسنده مسئول : زاهدیان تجنکی، رقیه ؛ نویسنده : مجاوریان، مجتبی ؛ شاهپوری، احمدرضا ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1394، دوره نهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:خسارتبیمه کشاورزیزنبورداریطبقه بندی مشتریانلاجیت ترتیبیبیمهمشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اقتصاد کشاورزی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه مدیریت تولید و عملیات 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)