کلیدواژه مدل های تبلیغات / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 150 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
2.
نویسنده : صحت، محمد ؛ اسماعیلی، دکتر محمد رضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (10 صفحه - از 422 تا 431 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمدل های تبلیغاتمدیریت تبلیغاتراهبردهای تبلیغاتی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)