کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی eCRM) / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی برنتی، سید رسول ؛ کاظمی بالف، انسیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحه - از 216 تا 223 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی eCRM)کارکناناستراتژی مدیریت دانشدانشرضایتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |