پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3
-
نویسنده : عفری، امجد ؛ جنت مکان، ناصر ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:عدم تقارن اطلاعاتیکیفیت حسابرسیریسک سرمایه گذاریدوره زمانی ارایه گزارش حسابرسیدوره تصدی موسسه حسابرسیحسابرسبورس اوراق بهادار تهرانحسابرسیدوره تصدی حسابرسکیفیت حسابرسی
-
نویسنده : سجادی، سیده رضوان ؛ شفیع زاده گروسی، رضا ؛
(10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:مشارکترضایت شغلینیازهابانک ملی ایرانادراک برابریجوسازمانینظام ارتقا و پیشرفت
-
نویسنده : مشکانی، علیرضا ؛ اکبری، احمد ؛ فضایلی گاه، حسین ؛
(18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:جامعهتوسعهآموزش و پرورشعوامل و ذینفعانفناوری اطلاعاتمعلمانتربیتنظام آموزش و پرورشسیاسینظام آموزشیتعلیم و تربیتدانشآموزان
-
نویسنده : روشنی خیاوی، علیرضا ؛ روشنی خیاوی، حمیده ؛ امامی خیاوی، اسماعیل ؛ پاشایی، مهدی ؛
(9 صفحه - از 45 تا 53 )
کلیدواژه ها:تربیت بدنیتنش شغلیمقطع راهنماییمهارت مدیریت زمان
-
نویسنده : اکبری، احمد ؛ دیهیم، جواد ؛ دهنوی، مریم ؛
(20 صفحه - از 54 تا 73 )
کلیدواژه ها:توسعهسیاستتوسعه پایدارآموزش عالیسیاست گذاریبرنامههای توسعهسیاستگذارینظام آموزش عالیموسسات آموزش عالیتدویندانشگاه
-
نویسنده : فتوحی، مرتضی ؛ اکبری، احمد ؛ خوب چهره، محمد ؛ نقی معینی، علی ؛
(15 صفحه - از 74 تا 88 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیسلامت روانمقطع متوسطه اولسلامت روانیدانشآموزانبیماریاجتماعی
-
نویسنده : مسیح آبادی، ابوالقاسم ؛ دجلانی، جواد ؛
(13 صفحه - از 89 تا 101 )
کلیدواژه ها:اجتناب مالیاتیعدم شفافیتمحیط اطلاعاتی گزارشگری مالیاستانداردهای بین المللی گزارشگریمحیط اطلاعاتیگزارشگری مالینرخ مؤثر مالیاتی
-
نویسنده : رحیمی، پروانه ؛
(15 صفحه - از 102 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت سودپایداری سودبازده مورد انتظارقابلیت پیش بینی سودمربوط بودن اطلاعات حسابداریمربوط بودن اطلاعاتاطلاعات حسابداریسود
-
نویسنده : طالبی آزادبنی، محمدجواد ؛ متانی، مهرداد ؛
(8 صفحه - از 117 تا 124 )
کلیدواژه ها:بازاریابینوآوریمزیت رقابتیITتوانمندی داخلیفناوری اطلاعاتکارکنان
-
نویسنده : کوثری فر، احمد ؛ جاویدی زرگر، مسعود ؛
(12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانرضایت مشتریان
-
نویسنده : سادات حسینیان، سید رسول ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
(11 صفحه - از 146 تا 156 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری به نام تجاریبازاریابی دهان به دهان یا تبلیغ دهان به دهانکارکناناشتراک دانش
-
نویسنده : حسن زاده دو گوری، مهرداد ؛ ازگلی، فرحناز ؛
(7 صفحه - از 165 تا 171 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریارزش درک شدهتصویر سازمانمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتری
-
نویسنده : اکبری، احمد ؛ نوید بخش، سیما ؛ بختیاری فایندری، منصوره ؛
(8 صفحه - از 172 تا 179 )
کلیدواژه ها:سیاستسیاستگذارینظام آموزشیهزاره سومتغییرات جهانیسیاسیآموزشآموزش و پرورشاجتماعیتربیتآموزش عالی
-
نویسنده : ممتازیان، علیرضا ؛ رجب دری، حسین ؛
(15 صفحه - از 180 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزیسرمایه در گردشخطاهای ادراکیتورشهای رفتاریمدیران صنعتی استان فارسمدیریت سرمایه در گردشمدیرانتورشرفتاریپژوهش
-
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛ اکبری، پیمان ؛
(10 صفحه - از 224 تا 233 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارت الکترونیکیکسب و کار الکترونیکیصربکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریبانکمشتریان
-
نویسنده : اکبری، پیمان ؛ جلیلیان، کیومرث ؛
(10 صفحه - از 235 تا 244 )
کلیدواژه ها:استراتژی مدیریتنمونه شبیه سازی شده پویادانشگاه دولتی(عمومی)اطلاعاتحسابرسسرمایهریسکتغییر حسابرسسرمایهگذاریبازار
-
نویسنده : کردی، مراد ؛ شاهواری، المیرا ؛ برخورداری، سعید ؛
(14 صفحه - از 245 تا 258 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیبانکداری الکترونیکتصویر ذهنی برنداگاهی از برندارزش درک شده برندآموزش عالیکیفیتبرازشمدلحسابرس
-
نویسنده : جهانشاد، آزیتا ؛ پوزمانی، زهرا ؛ پورخانی، مظفر ؛
(11 صفحه - از 259 تا 269 )
کلیدواژه ها:مبالغ سرمایه گذاریتغییر اجباری حسابرستغییر اختیاری حسابرساطلاعاتمدیرانمدیرعاملبورس اوراق بهادار تهرانمالکیتهیاتمدیرهعاملی
-
نویسنده : یاری، فرانک ؛ فتحی ارطه، کیوان ؛
(16 صفحه - از 285 تا 300 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیقدرت تصمیم گیری مدیر عاملدرصد تملک سهامتنها عضوموظف بودندوگانگی وظیفه
-
نویسنده : بهرامی، آسو ؛ همه خانی، صادق ؛
(22 صفحه - از 301 تا 322 )
کلیدواژه ها:شاخصشبکه عصبیمومنتوماستثناهای مالی
-
نویسنده : کرمی وردی، فاطمه ؛ ایمانی برندق، محمد ؛ شعبان زاده، مهدی ؛
(19 صفحه - از 357 تا 375 )
کلیدواژه ها:محافظه کاری سودخالص دارایی های عملیاتیپایداری سود عملیاتیپایداری درآمد فروشپیش بینی سودآوری آتی
-
نویسنده : صمدیان، هیمن ؛
(9 صفحه - از 376 تا 384 )
کلیدواژه ها:همکاریارتباطاتاعتمادانطباقزنجیره تامینعملکرد سازمانی