کلیدواژه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علیخانی، وحید ؛ رحمانی، نیما ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (28 صفحه - از 52 تا 79 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانپذیرش فناورییادگیری الکترونیکخدمات ابریامنیت سیستم بانکداریکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکرضایت مشتریبانکاطلاعات
-
2.
نویسنده : مدبرنیا، یاسمن ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : وظیفهدوست، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:نیات رفتاریریسک ادراک شدهکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمدل جامع پذیرش فناوریمطلوبیت درک شده
-
3.
نویسنده : الصبری، بشیر ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیفرهنگ.استراتژیهای ارتباط با مشتریکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
-
4.
نویسنده : جلیلیان، کیومرث ؛ اکبری، پیمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 224 تا 233 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارت الکترونیکیکسب و کار الکترونیکیصربکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریبانکمشتریان
-
5.
نویسنده : جعفری دهکردی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان
-
6.
نویسنده : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحه - از 225 تا 250 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری