کلیدواژه کیفیت خدمات بانک / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : افشار کاظمی، محمد علی ؛ عبا سی، نسیمه ؛
مجله:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (19 صفحه - از 182 تا 200 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکرویگردانی ارباب رجوعداده کاوی.مشتریمشتریانبانکرویگردانیبـارضایترضایت مشتری
-
2.
نویسنده : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 217 تا 232 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
3.
نویسنده مسئول : نعمتی، حمیدرضا ؛ نویسنده : حمدی، کریم ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 12 تا 37 )
کلیدواژه ها:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
4.
نویسنده : جعفری دهکردی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان