کلیدواژه مرکز تماس / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اقدسی، محمد ؛ رنجبرفرد، مینا ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، زهرا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:استخراج دانشمرکز تماسفرآیندهای کسبوکارانحرافات فرآیندیفرآیندکاوی
-
2.
نویسنده : عبادی جلال، مونا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1392، دوره سوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 110 تا 131 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی کامرکز تماسمدیریت منابع انسانیمشتریانمدلشاخصکیفیتتمـاس
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)