کلیدواژه نیازهای مشتری / (25 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
گزارشگر : غلامی، علی رضا ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»مرداد و شهریور 1383 - شماره 1 ISC (3 صفحه - از 141 تا 143 )
کلیدواژه ها:ترک خدمت کارکنانمشتریرضایت شغلی و تعهد سازمانیجرمکلیدواژههارضایت مشتریاسلام
-
22.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:بانک و اقتصاد»خرداد 1380 - شماره 17 (3 صفحه - از 46 تا 48 )
کلیدواژه ها:مشتریبانککارکنانمشتریانمشتریگراییکارکنان بانکرضایت مشتریبازاربازاریابی
-
23.
مترجم : ورشوچی فرد، اکرم ؛
مجله:بانک و اقتصاد»مهر 1379 - شماره 12 (2 صفحه - از 46 تا 47 )
-
24.
نویسنده : اولیایی، فرشید ؛
مجله:تدبیر»تیر 1378 - شماره 93 (3 صفحه - از 32 تا 34 )
-
25.
نویسنده : جروانی گروسی ؛ مترجم : میر اسکندری، سید مجید ؛
مجله:حسابدار»مرداد 1374 - شماره 109 (4 صفحه - از 72 تا 74، از 101 تا 101 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعTQMمدیرانکارکنانمدیریتکیفیتمشتریسازمانحسابرسان داخلیحسابداران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)