کلیدواژه پاسخدهی مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیوفاداریتصویر برندپاسخدهی مشتریان
-
2.
نویسنده : سمیع زاده، دکتر رضا ؛ حیدرزاده، دکتر کامبیز ؛ فرمانی، وحید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحه - از 3460 تا 3470 )
کلیدواژه ها: ارزش برندﺷﺒﮑﻪﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﭘﺎﺳﺦدﻫﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن