کلیدواژه brand affiliation / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : میرجوادی، سید محمد ؛ نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 121 تا 151 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهترجیح برندوابستگی به برندارزشآفرینی برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
3.
نویسنده : کرمعلی، مهدی ؛ طباطبایی، سیدمهام الدین ؛ گرجی زاده، داود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (24 صفحه - از 171 تا 194 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندمسئولیت اجتماعی شرکتبرندصنعت ساختمانوابستگی برند
-
4.
نویسنده : نظرخانی، کمال ؛ اخوان فر، امیر ؛ عباسی آقاملکی، حامد ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1400 - شماره 7 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهی مثبتوابستگی به برندتصویر ذهنی برندخود تناسبی برندتبلیغات شفاهیمشتریوابستگیتصویر ذهنیفروشگاهمشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)