کلیدواژه Branding / (175 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : شاهبندرزاده، حمید ؛ نویسنده : کبگانی، محمد حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحه - از 211 تا 220 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداریمدلسازی ریاضینشان تجاریغیر خطی
-
12.
نویسنده : ولی زاده، اکبر ؛
مجله:مطالعات اوراسیای مرکزی»بهار و تابستان 1396، دوره دهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 221 تا 237 )
-
13.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 175 تا 189 )
کلیدواژه ها:الگوی پارادایمیجایگاه برندارزشهای برندورزشبرندسازی
-
14.
نویسنده : روشن، سید علیقلی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کشته گر، عبدالعلی ؛ نوری، همایون ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ راشکی قلعه نو، مهین ؛ راشکی قلعه نو، فاطمه ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»تابستان 1396، دوره دوم - شماره 2 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:برندسازینماسازیﺗﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏﺧﻮش ﻧﺎم ﺳﺎزیﺑﺎﺷﮕﺎه ﻫﺎی ورزﺷﯽ
-
15.
نویسنده : یوسفی، فریبا ؛ پیشگاهی فر، زهرا ؛ نویسنده مسئول : مجتبی زاده، حسین ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1396، سال هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 357 تا 376 )
کلیدواژه ها:مدل سازیتهرانمعادلات ساختاریبرندسازیابرشهر
-
16.
نویسنده : بیداللهخانی، آرش ؛ کهرازه، یاسر ؛
مجله:علوم سیاسی - دانشگاه باقرالعلوم (ع)»پاییز 1396 - شماره 79 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها:دینجمهوری اسلامیاعتماد به نفسسیاست فرهنگیبرندینگتصویر ملی
-
17.
نویسنده : مسعودی، امیدعلی ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (10 صفحه - از 49 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبخش خصوصیارتباطاتبخش عمومیبرندسازیاستراتژی برندبرنـدبـاهـا
-
18.
نویسنده : رضوانی، محمدرضا ؛ فرجی سبکبار، حسنعلی ؛ دربان آستانه، علیرضا ؛ کریمی، سید هادی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1396 - شماره 23 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 105 تا 136 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرمقصد گردشگریبرندسازیکیفیت محیطیمنطقه قومی- فرهنگی اورامانات
-
19.
نویسنده : طهماسبی فرد، حمید ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 36 تا 57 )
کلیدواژه ها:هویت برندتئوری داده بنیاداسکیزوفرنی برندابهام نسبت به برند
-
20.
نویسنده : زمانی، سمیه ؛ کاظمی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ کشتی آرای، نرگس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:خودانگارهشبکه های اجتماعیبرندسازیتلفن همراه هوشمندهویت مصرف کنندگان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (64 مقاله)
- الف (25 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)