کلیدواژه Business-to-Business Digital Marketing / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : محمدخانی، رحیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 133 تا 157 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)