کلیدواژه communication quality / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عظیمی، حسین ؛
مجله:تأملات اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 8 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتعدالت خدماتیدرکشده
-
2.
نویسنده : محمدلو، سعید ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ کاوش، کامیار ؛ نویسنده مسئول : مظفری، محمد مهدی ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 339 تا 355 )
کلیدواژه ها:مشتری محوریشهر الکترونیککیفیت ارتباطتعامل مفیدفناوری
-
3.
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده مسئول : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:همآفرینی ارزشادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسیکیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانه
-
4.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : طمئنی، رها ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 65 تا 90 )
کلیدواژه ها:اشتراک دانشکیفیت ارتباطاتقابلیتهای بازاریابیتعارضات کارکردیشدت تعارض
-
5.
نویسنده مسئول : اصلانی، فرشید ؛ نویسنده : خدادی، حسن ؛ الهی فر، احسان ؛ بهمنی، اکبر ؛
مجله:مطالعات اسلامی در حوزه سلامت»پاییز 1400 - شماره 17 (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:اخلاق کاریهوش معنویپرستارکیفیت ارتباطارتباط سازمانی
-
6.
نویسنده : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتایرانخودروکانال های ارتباط با مشتریخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری