کلیدواژه مشتری محوری / (30 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری افشار، رضا ؛ نویسنده مسئول : حیدری، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 62 ، B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 24 تا 46 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیمشتری محوریعوامل قانونی و اخلاقیتوجه به محیط زیست
-
2.
نویسنده : آراد، حامد ؛ علیپور، عبدالحسین ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (12 صفحه - از 60 تا 71 )
کلیدواژه ها:مشتری محوریبازار محوریﻓﺮاﯾﻨﺪ ﻣﺤﻮریﺑﯽ ﻃﺮﻓﯽ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﺎنتی
-
3.
نویسنده مسئول : آراد، حامد ؛ نویسنده : مشعشعی، سید محمد ؛ بیانفر، فاطمه ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»بهار 1401، دوره بیست و نهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:بهزیستی روانیمشتریمحوریبازارمحوریتجاریسازی حسابرسیفرایندمحوریحسابرسانحسابرسیحسابداریپژوهششغلی
-
4.
نویسنده مسئول : پورشهابی، وحید ؛ نویسنده : خدادادی دیدانی، حمیدرضا ؛ تعادل خواه، امین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1400 - شماره 83 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمشتری محوریفضای دیجیتالهم پیمانی راهبردی
-
5.
نویسنده : محمدلو، سعید ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ کاوش، کامیار ؛ نویسنده مسئول : مظفری، محمد مهدی ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 339 تا 355 )
کلیدواژه ها:فناوریمشتری محوریشهر الکترونیککیفیت ارتباطتعامل مفید
-
6.
نویسنده مسئول : اراد، حامد ؛ نویسنده : خلعتبری لیماکی، عبدالصمد ؛ پوررضا تمیجانی، معصومه ؛
مجله:دانش حسابرسی»پاییز 1400 - شماره 84 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 119 تا 149 )
کلیدواژه ها:مشتری محوریفرآیند محوریهویت سازمانیهویت حرفهایتجاری سازی موسسات حسابرسی
-
7.
نویسنده : مژدکانلو، داوود ؛ نویسنده مسئول : کمالی، یاسمین ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 21 (جلد دوم) (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد کسب و کارمشتری محوریشاخصه های انسانیفرآیندهای CRM
-
8.
نویسنده مسئول : زنوزی، حسن ؛ نویسنده : حیدری، عباس ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:تجارت خارجیبازارگراییمشتری محوریرقیب محوریبرندعملکرد برند
-
9.
نویسنده : فرخی، علیمحمد ؛ متولی، علیرضا ؛ زارعی پور هیر، سعیده ؛ دالائی، بتول ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره پنجم - شماره 2 (جلد دوم) (17 صفحه - از 105 تا 121 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرمدیریت کارکنانمدیریت کیفیت فراگیرمشتری محوریمدیریت فرآیندعملکرد کیفیمدیریت رهبریرویکرد واقعی برای تصمیم گیریرویکرد سیستمی به مدیریتمدیریت کیفیتی
-
10.
نویسنده : فرخی، علیمحمد ؛ متولی، علیرضا ؛ زارعی پور هیر، سعیده ؛ دالائی، بتول ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1398 - شماره 2 (18 صفحه - از 238 تا 255 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرمدیریت کارکنانمدیریت کیفیت فراگیرمشتری محوریمدیریت فرآیندمدیریت رهبریرویکرد واقعی برای تصمیم گیریرویکرد سیستمی به مدیریتعملکرد خلاقانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)