کلیدواژه مدیریت کیفی / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فرخی، علیمحمد ؛ متولی، علیرضا ؛ زارعی پور هیر، سعیده ؛ دالائی، بتول ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره پنجم - شماره 2 (جلد دوم) (17 صفحه - از 105 تا 121 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرمدیریت کارکنانمدیریت کیفیت فراگیرمشتری محوریمدیریت فرآیندعملکرد کیفیمدیریت رهبریرویکرد واقعی برای تصمیم گیریرویکرد سیستمی به مدیریتمدیریت کیفیتی
-
2.
نویسنده : محسنی، مریم ؛ فسنقری، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1393 - شماره 36 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 121 تا 141 )
کلیدواژه ها:چارچوب COBITکیفیت پروژههای فناوری اطلاعاتچارچوب PMBOKمدل CMMIمتدولوژی RUPمدیریت پروژههای فناوری اطلاعاتکیفیتفرایندمدیریت کیفیمدیریت فناوری اطلاعات
-
3.
نویسنده : نکیزاد زیدی، محمود ؛ طیبی، محمد جعفر ؛
مجله:اقتصاد شهر»بهار 1391 - شماره 13 (6 صفحه - از 99 تا 104 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریتوسعه پایدارکارکنانمدیریت کیفیMQT
-
4.
نویسنده : سرمد، غلامعلی ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1389 - شماره 6 (20 صفحه - از 97 تا 116 )
کلیدواژه ها:نظارتمدارس دولتیروابط انسانیمدارس غیر دولتیتجهیزات و امکانات آموزشیمدیریت کیفیدبیرستانمدارسمدیرانمدیریتآموزشآموزش و پرورشدانشآموزان
- 5.
-
6.
نویسنده : سعیدی پور، بهمن ؛
مجله:مدیریت»آذر و دی 1384 - شماره 103 و 104 (5 صفحه - از 18 تا 22 )
کلیدواژه ها:مدیریتمدیریت کیفیت فراگیراصول مدیریت کیفیت فراگیرآموزش عالیکارکنانمدیریت کیفیبهبود مستمر
-
7.
نویسنده : مطهری نژاد، حسین ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، تیر 1382 - شماره 142 ISC (5 صفحه - از 47 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعکارکنانمشتریمدیریت کیفیژاپنبهبود مستمر
-
8.
نویسنده : پیتر بروفی ؛ کیت کولینگ ؛ مترجم : خدیوی، شهناز ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار و تابستان 1382 - شماره 48 و 49 ISC (18 صفحه - از 32 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیتکتابخانههامدیریت کیفیخریدارکتابخدماتمشتریمراجعین
-
9.
نویسنده : مصدق راد، محمد علی ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1381 - شماره 130 (10 صفحه - از 77 تا 86 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت فراگیرمدیرمدیریتکارکنانمدیریت کیفیسازمانفرایندمدل
-
10.
نویسنده : فارسیجافی، حسن ؛
مجله:تدبیر»تیر 1381 - شماره 123 (11 صفحه - از 36 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیتحرفهایمدیرمشتریسازمانفرآیندمدیریت کیفیسرویسمتخصصسازمانهای حرفهای و خدماتی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات مدیریت آموزشی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)