کلیدواژه Customer’s Perceived Value / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه اخلاق در علوم و فناوری 1
-
1.
نویسنده : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 158 تا 165 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترک