کلیدواژه Customer’s Perceived Value / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : استادی، بختیار ؛ نویسنده : عبدالهی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:تابع زیان تاگوچیارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.مشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
2.
نویسنده : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 273 تا 303 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه
-
3.
نویسنده : تقی گنجی، سارا ؛ علی پور درویشی، دکتر زهرا ؛ وهاب زاده، دکتر شادان ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، دکتر حمیدرضا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1403، سال نوزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 158 تا 165 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتمایلات رفتارینوآوری در محصولاتالگوی اخلاق مدارانهرفتارهای ارزشآفرینی مشترک
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه اخلاق در علوم و فناوری 1 |