کلیدواژه ارزش درکشدۀ مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : روستا، غلامرضا ؛ راه پیما، امان اله ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (12 صفحه - از 3853 تا 3864 )
کلیدواژه ها:کانال همهکارهکیفیت بازاریابی کانال همهکارهارزش درکشده مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : استادی، بختیار ؛ نویسنده : عبدالهی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)