کلیدواژه Customer Value Cocreation / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ شاکریان، سید مصطفی ؛ معظمی گودرزی، مریم ؛ نویسنده مسئول : حیدری، حامد ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیوفاداری مشتریعملکرد فروشندههمآفرینیارزش مشتریمشتریفروشندهفروش
-
2.
نویسنده : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانعجین شدن مشتریارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
نویسنده : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 350 تا 388 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات منابع انسانی 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |