کلیدواژه Customers Clustering / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Monazam Ebrahimpour، Shila ؛ نویسنده : Omidi، Anoosh ؛
مجله:Systems Thinking in Practice»October 2022, Volume 1 , Issue 2 (16 صفحه - از 56 تا 71 )
کلیدواژه ها:Customer segmentationCustomers ClusteringLRFMP modelTwo-Step SOM
-
2.
نویسنده : حریفی، رخساره ؛ مظفری، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : نعیمی صدیق، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 135 تا 154 )
کلیدواژه ها:مشتریان سازمان بنادر و دریانوردیالگوریتم Kالگوریتم SOMخوشهبندی مشتریانتحلیل RFMmeansداده کاوی