کلیدواژه Experimental marketing / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مومنی، سید اسماعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 74 (جلد اول) (22 صفحه - از 99 تا 120 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیتعهد برنددلبستگی برند
-
2.
نویسنده : Bahrami، Shahab ؛ Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛ نویسنده مسئول : Kiani، Mohammad Saeid ؛
مجله:Sports Business»Summer and Autumn 2021 - Number 2 (14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها:brand equitysports marketingSports PlacesExperimental marketingGood name
-
3.
نویسنده مسئول : Mahmoudi، Ahmad ؛ نویسنده : Ghorbani، Mohammad Hosein ؛ Azizi، Bahador ؛ Mehri، Saman ؛ Bahador، Hosein ؛
مجله:Tourism, Culture and Spirituality»Summer and Autumn 2021,Volume 5,Nuber 1 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 77 تا 102 )
کلیدواژه ها:religious tourismentrepreneurial opportunitiesExperimental marketingReligious-Sports Approach
-
4.
نویسنده : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ نویسنده مسئول : سعیدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 300 تا 326 )
کلیدواژه ها:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
5.
نویسنده : کیوانلو، میثم ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1398، سال دهم - شماره 1 (جلد دوم) ISC (15 صفحه - از 679 تا 693 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیگردشگریارزش ادراکشدهبازاریابی تجربیمجموعههای ورزشی تفریحی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)