کلیدواژه flipped / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Khalifeh، Ahmad ؛ نویسنده : Bavali، Mohammad ؛ Rassaei، Ehsan ؛
مجله:Language Horizons»Spring 2023, Volume 7 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 107 تا 134 )
کلیدواژه ها:RetentionExplicitImplicitflippedform-focused
-
2.
نویسنده : Khalifeh، Ahmad ؛ Bavali، Mohammad ؛ Rassaei، Ehsan ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2022-Volume 9, Nuber 3 رتبه الف/ISC (29 صفحه - از 101 تا 129 )
کلیدواژه ها:PerceptiongrammarTraditionalonlineflipped
-
3.
نویسنده مسئول : Afzali، Zahra ؛ نویسنده : Izadpanah، Siros ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2022, Volume 6 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 183 تا 203 )
-
4.
نویسنده مسئول : Khodabandeh، Farzaneh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2021, Volume 10 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 35 تا 53 )
کلیدواژه ها:traditional classroomIntrovertedExtrovertedFlipped classesMind mapping techniqueEFLEnglishFlippedEducation
-
5.
نویسنده : Fathi Vajargah، Kourosh ؛ Davoudi، Sajad ؛ Javanmardi، Milad ؛ نویسنده مسئول : Karimi Sabet، Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 125 تا 141 )
کلیدواژه ها:learningeffectivenessblendedflippedComputer Assisted Language LearningIranEducationFlipped ClassroomEFLIranian
-
6.
نویسنده : Khodabandeh، Farzaneh ؛ Tharirian، Mohammad Hassan ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 89 تا 129 )
کلیدواژه ها:Newspapersblended learningflipped classroomEducational Technology (Ed Tech)SAMR sEFLTeachingEducationEnglishFlippedIranian
-
7.
نویسنده : Qusai Kh. Abdalhameed ؛ Hind Y. Abdallah ؛
مجله:الجامعة العراقية»السنة 2019 - العدد 44 (جزء الثالث) (3 صفحه - از 524 تا 526 )
-
8.
نویسنده مسئول : پورجمشیدی، مریم ؛ نویسنده : مومنی راد، اکبر ؛ کیهانی فاضل، فاطمه ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1397 - شماره 24 ISC (27 صفحه - از 207 تا 233 )
کلیدواژه ها:توسعهاعتباریابیروش تدریسوارونهیادگیری عمیق