کلیدواژه Hedonic motivation / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
نویسنده مسئول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ نویسنده : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:وبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتیخرید آنی آنلاین
-
2.
نویسنده : Khajavi، Maryam ؛ Vedadi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Kheiri، Bahram ؛
مجله:Educational Sociology»March 2020 - Number 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 129 تا 139 )
کلیدواژه ها:EmpathyHerd behaviorSubjective NormHedonic motivationSocial networks advertising
-
3.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:کالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانهپدیدارشناسیانگیزههای خرید
-
4.
نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1403- شماره 136 رتبه A (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 75 تا 99 )
کلیدواژه ها:خرید الکترونیکیسودمندی درک شدههنجارهای ذهنیانگیزه لذت جویانه
-
5.
نویسنده : Partovinia، Payam ؛ نویسنده مسئول : Abbaspoor، Niloofar ؛
مجله:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (25 صفحه - از 63 تا 87 )
کلیدواژه ها:Augmented RealityUTAUTHedonic motivationMART
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Digital Content Management 1 |
نشریه Educational Sociology 1 |
نشریه پژوهش های روان شناسی اجتماعی 1 |
نشریه آینده پژوهی مدیریت 1 |
نشریه پژوهش های جامعه شناسی معاصر 1 |