کلیدواژه Hedonic motivation / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانهانگیزههای خرید
-
2.
نویسنده : Khajavi، Maryam ؛ Vedadi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Kheiri، Bahram ؛
مجله:Educational Sociology»March 2020 - Number 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 129 تا 139 )
کلیدواژه ها:EmpathyHerd behaviorSubjective NormHedonic motivationSocial networks advertising
-
3.
تاثیر نوع وبگردی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین در شهر یزد با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
نویسنده مسئول : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ نویسنده : امینیان جزی، ابوالفضل ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 31 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:وبگردیانگیزه لذتجویانهمحیط فروشگاه اینترنتیخرید آنی آنلاین