کلیدواژه impulse buying tendency / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : چشمه خاور، عبداله ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
2.
نویسنده مسئول : بهرامی، شهاب ؛ نویسنده : امیری، سحر ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1399 - شماره 43 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 165 تا 174 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیبازاریابی دهان بهدهانرضایت و پاسخ عاطفیقصد خرید آنی