کلیدواژه Influencer Marketing / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1
-
1.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی